Στο πλαίσιο της εκμάθησης συγγραφής μίας εικονογραφημένης ιστορίας, οι μαθητές της ΣΤ2 δημιούργησαν τις δικές τους εικονογραφημένες ιστορίες.
Ερέθισμα για τη δραστηριότητα αποτέλεσε η εικονογραφημένη ιστορία του Ευγένιου Τριβιζά, Φρουτοπία «Η ιπτάμενη σκάφη», εκδ. Πατάκη, Αθήνα, 1992 που βρίσκεται στο βιβλίο της Γλώσσας (ενότητα 13).
Λίγα λόγια για τη Φρουτοπία: Ο Πίκος Απίκος, ρεπόρτερ της εφημερίδας «Τρέχα Γύρευε», παλιότερα είχε αποκαλύψει όλα τα συναρπαστικά γεγονότα που σημάδεψαν την ιστορία της Φρουτοπίας. Η Φρουτοπία, για όσους δεν το ξέρουν, είναι ο τόπος όπου τα φρούτα κήρυξαν την ανεξαρτησία τους και ορκίστηκαν να μην αφήσουν ποτέ μανάβη πόδι να πατήσει στον τόπο τους. Το αφεντικό του Πίκου Απίκου αποφασίζει να τον στείλει με μια «αεροσκάφη» στη Φρουτοπία.
Οι μαθητές φαντάστηκαν τη συνέχεια του ταξιδιού του δημοσιογράφου δημιουργώντας τη δική τους εικονογραφημένη ιστορία!
- Πρώτα σκέφτηκαν τι μπορεί να έγινε μετά την απογείωση και σε ποια περιπέτεια βρέθηκε (μπορεί να άρχισε καταιγίδα ή μπορεί να τελείωσαν οι μπαταρίες κ.ά.)
- έπειτα ζωγράφισαν την περιπέτειά του στο ειδικό φύλλο για κόμικς που τους δόθηκε
- τέλος, έβαλαν τα λόγια του ή τις σκέψεις του σε μπαλονάκια και έφτιαξαν διαλόγους εφόσον συνάντησαν κι άλλα πρόσωπα.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε την ευφάνταστη δουλειά τους: