Στο πλαίσιο καλλιέργειας αξιών, όπως η ενσυναίσθηση, η αλληλεγγύη και το αίσθημα συμπαράστασης κυρίως αυτές τις δύσκολες μέρες του πολέμου, οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού του σχολείου μας, μέσα απ’ το μάθημα της μουσικής τραγουδούν και στέλνουν μήνυμα για Ειρήνη σε ολόκληρο τον κόσμο.
You May Also Like
Στους μαθητές του 2ου Δημοτικού μίλησε ο ποδηλάτης αθλητής του ΠΑΟ, Παναγιώτης Κολέτας
2ο Δ.Σ. Κω
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στους μαθητές του 2ου Δημοτικού μίλησε ο ποδηλάτης αθλητής του ΠΑΟ, Παναγιώτης Κολέτας


