Αρχές Απριλίου έφτασε στο σχολείο μας ένα δέμα , το οποίο μας γέμισε χαρά και ενθουσιασμό. Κατόπιν αίτησής μας στο library 4 all λάβαμε
Εκπαιδευτικό Υλικό
Παραμύθια από τους μαθητές του Β1
Οι μαθητές του Β1 έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι των δικών τους παραμυθιών. Τα παραμύθια τους έγιναν ψηφιακό βιβλίο.
My Pet Haiku
Τίτλος μ_σεναρίου διδασκαλίας: My Pet HaikuΥπεύθυνη: Ειρήνη Τριανταφύλλου (ΠΕ06-Αγγλική Γλώσσα)Σχολικό έτος:2023-2024Τμήμα: Δ2 Το μ-σενάριο διδασκαλίας “My Pet Haiku” (διάρκειας 3 διδακτικών ωρών) εφαρμόστηκε στην
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΙΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ2 ΤΑΞΗΣ
Στο πλαίσιο της εκμάθησης συγγραφής μίας εικονογραφημένης ιστορίας, οι μαθητές της ΣΤ2 δημιούργησαν τις δικές τους εικονογραφημένες ιστορίες. Ερέθισμα για τη δραστηριότητα αποτέλεσε η
ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ
Με αφορμή το κείμενο της γλώσσας “ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ” οι μαθητές της έκτης τάξης (ΣΤ2) συγκέντρωσαν τοπικές παραδοσιακές συνταγές και σας τις παρουσιάζουν….
Ύσπληγα
Μηχανισμός που χρησιμοποιούνταν στην αρχαία Ελλάδα κατά τους Ολυμπιακούς και άλλους αγώνες, για να αποφεύγεται η πρόωρη εκκίνηση των αθλητών.Αποτελούνταν από δύο κατακόρυφους πασσάλους,
“Το σπίτι μου” ποίημα του Κ. Παλαμά
Οι μαθητές της Στ2 τάξης του σχολείου μας μελέτησαν με τη δασκάλα τους, Τσαμπίκα Παπαμανώλη, στο μάθημα της Γλώσσας το ποίημα του Κ. Παλαμά
Παραδοσιακά κάλαντα της Ανάστασης του Λαζάρου
Αναπαράσταση της Ανάστασης του Λαζάρου από τη χορωδία και μαθητές της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας. Παραδοσιακά κάλαντα Λαζάρου από τη Νίσυρο Παραδοσιακά κάλαντα
ΑΓΕΛΑΣΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Χειροτεχνίες, στόλισμα τάξεων, κάλαντα και, το κυριότερο, πρόβες με τα παιδιά της Α΄ Τάξης για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Αυτή ήταν η κανονικότητα του σχολείου
ΠΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ
Αγαπητοί φίλοι, θα συμφωνείτε ότι, για να είσαι εκπαιδευτικός, πρέπει να ξέρεις πολλά για τα παιδιά: Να ξέρεις πότε λειτουργούν ως κοινωνοί των καταστάσεων